РОЗ’ЯСНЕННЯ МОН: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НОРМ ТРУДОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ РОБОТИ ПІД ЧАС ДІЇ ПРАВОВОГО РЕЖИМУ ВОЄННОГО СТАНУ

ДИСТАНЦІЙНІ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ, САМОРОЗВИТКУ ТА ОТРИМАННЯ ДОПОМОГИ Й ПЕРЕВІРЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Про роботу закладів освіти в умовах воєнного стану

Наказ "Про організацію освітнього процесу"

Шановні батьки та учні!

24 лютого 2022 року, в Україні введено воєнний стан. Президент підписав Указ №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», який підтримано Верховною Радою. Воєнний стан запроваджено з 5:30 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.

14 березня Президент підписав Указ №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». 15 березня нардепи підтримали законопроєкт № 7168 «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»». Тож Президент України вніс до Верховної Ради відповідний законопроект.

У Міністерстві освіти і науки зазначають, що воєнний стан– це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності, територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям і органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, а також тимчасове обмеження конституційних прав і свобод людини та громадянина, прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.

Відповідно до законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про місцеві державні адміністрації», указів Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 24.02.2022 №68/2022 «Про утворення військових адміністрацій», наказу Волинської обласної військової адміністрації № 25 від 11 березня 2022 року «Про організацію освітнього процесу в закладах освіти Волинської області» та рішенням педагогічної ради протокол № 12 від 14.03.2022 року у нашому закладі освіти з 14 березня освітній процес відновлений. Він буде проходити з використанням технологій дистанційного навчання (у синхронному та асинхронному режимах).

Синхронний режим передбачає взаємодію між суб'єктами дистанційного навчання, під час якої учасники одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції. Інакше кажучи, це проведення уроку в режимі реального часу в обраному цифровому середовищі. Рівночасно присутні вчитель та учні класу, спілкуючись приблизно так, як це відбувається на звичайному уроці.

Асинхронний режим означає взаємодію між суб'єктами дистанційного навчання, за якої учасники взаємодіють між собою із затримкою в часі, застосовуючи при цьому інтерактивні освітні платформи, електронну пошту, форуми, соціальні мережі тощо. Можна сказати, що це режим більш самостійного навчання, яке, водночас, підтримується вчителем з використанням відповідних цифрових інструментів.

Уроки будуть проводити згідно розкладу, який використовували при очному навчанні.

ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ у ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Воєнний стан — надзвичайно складний час для усіх, а діти потерпають від неї найбільше. У цих обставинах школа може стати своєрідним осередком, що об’єднуватиме учнів та вчителів як громади, так і дітей та педагогів, які вимушені були покинути свої домівки. У багатьох регіонах це вже сталося і школи перетворилися на осередки для надання гуманітарної допомоги внутрішньо переміщеним особам, де також приймають вимушено переміщених дітей.

В умовах війни освітній процес важливо адаптувати так, щоб навчання не перевантажувало дітей та педагогів.

У першу чергу варто віддавати перевагу навчальним предметам, інтегрованим курсам, що мають релевантний в умовах війни контент, а також адаптувати програму з навчальних предметів, добираючи теми, цікаві та корисні дітям сьогодні.

Кожен вчитель обрав для свого класу доступну платформу, програму, формат, застасунок дистанційного навчання. Налагодив тісну співпрацю з батьками.

Знайома усім програма «Viber» стала першим помічником у налагодженні зв’язку з учнями та батьками. З її допомогою вчителі змогли надсилати завдання для самоопрацювання, а батьки повідомляти про їх виконання фотозвітами і отримувати коментарі, консультації, поради щодо виконаних завдань. Зворотний зв’язок обов’язковий!!!

Для учнів початкових класів важливо бачити й чути свого вчителя, їм потрібне «живе спілкування». Саме платформа «Zoom», «Google meet», дала змогу ввести у процес навчання на віддалі емоцію і отримати контакт.

Не варто використовувати велику кількість різних платформ!!!
Краще – удосконалювати навички у 2 – 3 вибраних застосунках!!!

Коли розпочалася війна, не було ніяких чітких вказівок, як правильно організувати режим роботи. Останніми роками нам часто говорять фразу: «На розсуд вчителя». Скориставшись такою «творчою свободою», дійшли думки, що розклад у школі і на дистанційному не може бути один і той самий. Тому, кожний вчитель визначив оптимальні години роботи, методи і форми разом з учнями та батьками. Складають розклад уроків на короткий термін, на початку тижня доводять інформацію до батьків. Визначилися зі способами перевірки.

Творчі завдання внесли в процес спілкування на відстані «живинку», «іскринку радості», відволікають від новин війни. Велика відповідальність лягла на батьків, але вони із задоволенням допомагали дітям.

Важливо подякувати батькам! Вони взяли на себе велику частину обов’язків, щоб організувати якісний навчальний процес.

Віримо у ЗСУ, ВИ найкращі!!!

Наказ "Про затвердження Положення про дистанційне навчання"

Дистанційне навчання

МОЗ оприлюднило критерії переходу на дистанційне навчання

Заходи безпеки проти коронавірусу (переглянути)

Готуємось до ЗНО

https://prometheus.org.ua/zno/

https://osvita.ua/test/training/

https://zno.osvita.ua

Для тих хто працює в Classroom
Працюємо у «Classroom» https://www.youtube.com/watch?v=omSH5KnON28
Інструкція по приєднанню до Класу Google Classroom

https://drive.google.com/file/d/1FP3hkHsv7A9dBrCqSr4c6OhSprTOsVPa/view?fbclid=IwAR29orGdOA3oXs209_pWEgaPg1Ky9dSGVVm-6z0i6kblBfOwbawWyEEgtRI

Кiлькiсть переглядiв: 2191

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцька гімназія № 16 Луцької міської ради"

Офіційний сайт

вулиця Корольова, 7,
43022, Волинська область, місто Луцьк,
Україна

Дата останньої зміни 22 Березня 2024

Цей сайт безкоштовний!